Friday, February 17, 2017

Ates ve Virus

Ates ve Virus
 
Pempe ipek bir balik
Dusuyor yatagina
Bir damla ter dusuyor
Bir tutam virus
Hastasin
Sicak ve yorgun
Kucuk ve sicak

Uzerinde bir kizil agirlik yuzuyor
Gozlerin kapanmis, oyle yorgun ve oyle saskin yatiyorsun bebegim
Kizil bir Kirlangic gibisin
Bir Irlanda sarkisi gibisin
Akustik bir esrarin var bebegim
Sana bakiyorum,
Bakmaya kiyamiyorum

Yatagina kisin soguk isiklari vuruyor
Orada , bir yerde bir kedi duruyor
Kabuklari soyulmus bir partakal kokuyor
Sen deniz kokuyorsun,
Terli yastigin yosun kokuyor

Bildigim butun tanrilara dua ediyorum
Bildigim butun dillerde  
Sana yeni isimler buluyorum;
Amya, 
Delaney, Delilah,
Kyra, Maisha, Sascha, 
Rowan
Veda,Viviana,  Zahara,  Zola, 
Dorian, Dante
Sen bana guluyorsun
Sonra yok ADA kalsin diyorsun

Cocuk klasiklerinden cikmis
Sicacik bir kus gibisin ADA
Henuz ucamayan bir kelebek gibi

Sen hic buyume diyorum,
Ben sana yeni isimler bulurum  
Buda gecer diyorum
Buyursen ve ben yaslanirsam
Bana Schubert cal diyorum
Sen bana soz veriyorsun
Sonra goz goze geliyoruz
Birbirimize sozler veriyoruz
Tarcin kokulu sozler

Simdi seni
Yagmur gibi  yikayacagim
Sonra sicak balli sut yapacagim
Ellerimle  seni gogsume yatiracagim

En sevdigin romani okuyacagim….

"Ada'ya"

23.01.2017 

No comments: